PRODUK PEMBERSIH WAJAH INNISFREE DARI KOREA

Sebarkan...Share on Facebook

Kalau tak jalan2 di Pavilion KL hari tu, i tak kan beli pun produk2 ni. Kebetulan i punya mud mask sephora dah habis, ada lah alasan untuk membeli. I seboleh2nya tak nak kumpul produk2 penjagaan kulit muka ni. Tunggu yang sedia ada dah nak habis, baru i cari produk baru lain.

 

innisfree

 PRODUK PEMBERSIH WAJAH INNISFREE

 

Tiga barang di atas iaitu pembersih muka, toner dan mask dijual dalam satu set. Produk untuk hidung tu i beli asing.

 

Petua untuk kurangkan masalah kulit kering, BACA SINI

 

♥ ♥ ♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *